Regulamin

Dane przedsiębiorcy:

Właścicielem sklepu internetowego BAKALIOWE SMAKI jest:

BAKALIOWE SMAKI

Magdalena Banaś

Błoniec 13A

28-100 Busko-Zdrój

NIP: 655-190-31-32

Tel. kontaktowy: 605 969 995

Nr konta bankowego: 14 1020 2645 0000 5102 0082 3575

Kontakt mailowy: sklep@bakaliowesmaki.pl

Korzystanie ze sklepu oznacza akceptację niniejszego regulaminu. Regulamin jest integralną częścią umowy sprzedaży zawieranej z Klientem. Warunkiem zawarcia umowy sprzedaży jest akceptacja Regulaminu przez Klienta. Do zawarcia umowy sprzedaży dochodzi z chwilą potwierdzenia Zamówienia przez Klienta poprzez kliknięcie w potwierdzenie zamówienia.

Cechy sprzedawanych towarów:

Sklep internetowy BAKALIOWESMAKI.pl oferuje produkty sypkie, które konfekcjonuje w opakowaniach o różnej wadze. Opakowania – zamykanie doypack – oraz towar posiadają niezbędne atesty spożywcze – wystawiamy atesty

Atesty i specyfikacje – wystawiane na życzenie kupującego podczas składania zamówienia po dodaniu takiej informacji w uwagach do zamówienia

INFORMACJE O ALERGENACH: W zakładzie pakowane są również: orzechy ziemne, migdały, różne inne orzechy, w związku z tym, pomimo naszych starań, produkt może zawierać śladowe ilości alergenów.

OPAKOWANIA POWYŻEJ 1KG NIE SĄ PRZEPAKOWYWANE NA ZAKŁADZIE – NIE ZAWIERAJĄ ALERGENÓW

Zamówienia

1 Składanie zamówienia odbywa się poprzez sklep internetowy BAKALIOWESMAKI.pl i polega na dodawaniu do koszyka wybranych ilości dostępnego asortymentu, a następnie – po podsumowaniu produktów i wybraniu kosztów wysyłki – opłaceniu zamówienia.

2 Zamówienia można składać przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, przez cały rok.

3 Zamówienie jest skuteczne, jeśli Kupujący prawidłowo wypełni formularz zamówienia i prawidłowo poda dane kontaktowe w tym dokładny adres, na który towar ma być wysłany oraz prawidłowy email, na który wysyłamy link potwierdzający złożenie zamówienia.

4 Rozpoczęcie realizacji zamówienia następuje w dni robocze automatycznie po opłaceniu zamówienia za pośrednictwem szybkich płatności internetowych DotPay lub przy wyborze płatności za pobraniem, albo w momencie otrzymania wpłaty na rachunek bankowy sklepu internetowego. Płatności 1 Płatność za zamówiony towar może nastąpić za pośrednictwem DotPay, przelewem na konto bankowe sklepu lub za pobraniem (przy odbiorze towaru w siedzibie firmy).

Wysyłka i dostawa:

1 Towar wysyłany jest pod adres, który Klient podał w formularzu zamówienia.

2 Towar jest dostarczany za pośrednictwem Inpost lub DPD zgodnie z terminami zawartym na stronie internetowej Inpost lub DPD.

3 Najczęściej korzystamy z wysyłek: Paczkomaty i kurier DPD Wybór formy wysyłki rozpatrujemy w oparciu o gabaryt i wagę zamówionych produktów.

4 Towar wysyłamy w ciągu 48h po zaksięgowaniu wpłaty na rachunku bankowym sklepu (szybkie przelewy PayU) natomiast przy wyborze opcji płatności przelewem do czasu realizacji zamówienia należy doliczyć czas zaksięgowania wpłaty na rachunku bankowym sklepu. Do całkowitego czasu dostarczenia przesyłki doliczyć należy czas jej dostarczania przez Inpost lub DPD.

W okresach przedświątecznych wysyłka może wydłużyć się do 3 dni roboczych ( listopad-grudzień).

5 W zależności od wybranego rodzaju wysyłki Inpost lub DPD dostarcza paczki w terminie od 24 godzin do 3 dni w dni robocze od poniedziałku do piątku.

6 Za sposób dostarczania i ewentualne opóźnienia w dostawie wynikające z działania Inpost lub DPD nie ponosimy odpowiedzialności.

7 Kupujący ponosi koszt dostawy.

8 Dostawy są realizowane na terenie Polski.

9 Przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi ślady uszkodzenia nie należy przyjmować przesyłki i napisać protokół uszkodzenia.

Zwroty:

1 Klient może zrezygnować z towaru i odstąpić od umowy kupna w ciągu 14 dni od daty dostarczenia przesyłki bez podania przyczyny zwrotu zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. Nr 22, poz. 271). 2 W razie odstąpienia od umowy, zwracany towar zostanie przyjęty tylko i wyłącznie wtedy, gdy będzie odesłany w stanie niezmienionym i nie będzie nosić śladów otwarcia produktu.

2 W razie odstąpienia od umowy, zwracany towar zostanie przyjęty tylko i wyłącznie wtedy, gdy będzie odesłany w stanie niezmienionym i nie będzie nosić śladów otwarcia produktu.

3 Konsument ponosi koszt odesłania produktu do Sprzedawcy.

4 Do przesyłki zwrotnej należy dołączyć pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy oraz numer konta, na jaki sklep ma zwrócić zapłatę za zakupiony towar. Sklep niezwłocznie dokonuje sprawdzenia produktu. Jeżeli towar spełnia w/w wymagania, dokonujemy zwrotu kwoty równej wartości zwracanego produktu na wskazany rachunek bankowy klienta w ciągu 7 dni.

5 Nie odbieramy zwrotów przesyłanych “za pobraniem”.

6 W sytuacji, gdy Kupujący: odmówi przyjęcia doręczanego zamówienia, nie podejmie awizo w wyznaczonym terminie lub poda błędny/niewłaściwy adres dostawy i przesyłka do nas wróci, wówczas domniemywa się o rezygnacji z zamówienia przez Kupującego. Zamówienie jest anulowane, a zwracane środki są pomniejszane o koszt wysyłki zwrotnej. Zwrot środków następuje w ciągu 7 dni. W tym czasie oczekujemy na informację mailową z numerem rachunku bankowego klienta, na który mamy dokonać zwrotu za anulowane zamówienie.

7 Zwroty należy kierować na adres: BAKALIOWE SMAKI Magdalena Banaś Błoniec 13a 28-100 Busko-Zdrój. Klient ma obowiązek dokładnego zabezpieczenia odsyłanego towaru, aby nie uległ on uszkodzeniu w transporcie.

Reklamacje i gwarancja:

1 W przypadku niezgodności towaru z umową reklamowany towar wraz z pismem określającym niezgodności należy odesłać na adres: BAKALIOWE SMAKI Magdalena Banaś Błoniec13a 28-100 Busko-Zdrój Czas na rozpatrzenie reklamacji wnosi do 14 dni. W przypadku uzasadnionej reklamacji koszty odesłania towaru ponosi sprzedający.

2 Reklamacja, gwarancja oraz prawo odstąpienia od umowy nie obowiązują, gdy produkt dotknięty jest uszkodzeniami mechanicznymi pochodzenia zewnętrznego. Nie dotyczy to przypadku, kiedy produkt został uszkodzony w transporcie, o czym klient powinien niezwłocznie po odbiorze paczki nas poinformować (mailowo lub telefonicznie). W takim przypadku klient może także złożyć pisemne oświadczenie o uszkodzeniu zawartości paczki u kuriera/osoby dostarczającej. 4 Nie odbieramy przesyłek reklamacyjnych odsyłanych “za pobraniem”.

Ochorna prywatności:

1 Składając zamówienie Klient wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych wyłącznie w celu realizacji zamówienia. W tym celu konieczne jest przekazanie danych osobowych (imię, nazwisko, adres, ewentualnie telefon) Poczcie Polskiej celem dostarczenia przesyłki na adres Klienta.

2 Klient ma prawo dostępu do swoich danych osobowych oraz ich poprawiania, żądania zaprzestania ich przetwarzania oraz żądania ich usunięcia.

3 Administratorem danych jest BAKALIOWE SMAKI Magdalena Banaś Błoniec 13a 28-100 Busko-Zdrój. Postanowienia końcowe 1 Informacje znajdujące się na stronach sklepu internetowego BAKALIOWESMAKI.pl nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Klient składając zamówienie za pomocą mechanizmów dostępnych w sklepie internetowym, składa ofertę kupna określonego towaru na warunkach podanych w opisie produktu.

Postanowienia końcowe:

1 Informacje znajdujące się na stronach sklepu BAKALIOWESMAKI.pl nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Klient składając zamówienie za pomocą mechanizmów dostępnucj w sklepie internetowym, składa ofertę kupna określonego towaru na warunkach podanych w opisie produktu

2. Zastrzegamy sobie prawo zmiany cen.

3. Firma Bakaliowe Smaki nie wyraża zgody na kopiowanie treści i zdjęć ze strony www.BakalioweSmaki.pl

4. Fakturę do złożonego zamówienia wystawiamy jedynie po podaniu danych również numer NIP podczas składania zamówienia na stronie internetowej www.BakalioweSmaki.pl– nie wystawiamy faktur do zamówienia wysyłanych mailowo po złożonym zamówieniu

5. Po złożonym zamówieniu na stronie www.BakalioweSmaki.pl nie ma możliwości dokładania towaru do zamówienia. W tym celu należy złożyć nowe zamówienie

Informacje dotyczące internetowego systemu rozstrzygania sporów na podstawie art. 14 ust. 1 ODR (Internetowe rozstrzyganie sporów):

Komisja Europejska zapewnia konsumentom możliwość rozstrzygania sporów w handlu internetowym zgodnie z art. 14 ust. 1 ODR (Internetowe rozstrzyganie sporów), na jednej z platform. Platforma (http://ec.europa.eu/consumers/odr) służy jako miejsce, gdzie konsumenci mogą próbować osiągnąć pozasądowe porozumienia w sporach wynikających z zakupów oraz umów na usługi w Internecie.

Shopping cart0
Brak produktów w koszyku!
Continue shopping
0